علی دژکانی

کارآفرین

طراح و مخترع ماشین آلات صنعتی

علی دژکانی

کارآفرین

طراح و مخترع ماشین آلات صنعتی

نوشته های بلاگ

معرفی کسب و کار تولید زغال فشرده

دی ۱۰, ۱۳۹۸ اخبار
معرفی کسب و کار تولید زغال فشرده

در این وضعیت کساد کسب و کار، ایجاد شغل جدید یا درآمدزایی بالا بسیار دشوار و دور از ذهن به نظر می رسد! اما اگر ۵ دقیقه از وقت خود را به خواندن متن زیر اختصاص دهید، می توانید به یک کسب و کاری پرسودی آشنا شوید که بیش از زحمتی که برای آن می کشید برای شما درآمدزاست!

تولید زغال فشرده به عنوان یکی از مشاغل نوظهور در ایران، چندسالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده! تولید این محصول به روش صنعتی، توانسته راندمان تولید را افزایش داده و سودآوری بالایی به ارمغان بیاورد!

چرا زغال فشرده؟!

به طور خلاصه دلایل استقبال از این صنعت را می توان:
– نیاز به سرمایه اولیه اندک
– سودآوری بالا
– عدم نیاز به تخصص بالا
– بازار تقاضای گسترده برشمرد.

چطور شروع کنم؟!

برای راه اندازی یک خط تولید زغال فشرده، سرمایه اولیه مورد نیاز شما، بسته به خط تولید انتخابی می تواند از ۵۰ میلیون تومان به بالا باشد و به ازای این سرمایه گذاری اولیه، درآمد ماهیانه ۱۰ میلیون تومان به بالا خواهد بود!

در شروع کار، آموزش های لازم جهت راه اندازی و مدیریت خط تولید در کارگاه های آموزشی رایگان به شما آموزش داده خواهد شد.

و در پایان  ما به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مرکز راه اندازی خط تولید زغال در کشور، به صورت تضمینی مواد اولیه شما را تامین نموده و محصولات تولیدی شما را خریداری می نماید! برای داشتن یه کسب و کار خوب به چیز دیگری هم فکر می کنید؟!

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که به دلیل مزیت های رقابتی بالا در کشور و نرخ ارز، بازار کشورهایی چون ترکیه، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور های اروپایی و آفریقایی خریداران بالقوه زغال فشرده ایران هستند.

درج دیدگاه